Fotók és utazásaim az országban és külföldön!

2014. január 20. 14:12 - Levente B.

Helikopteres felvarró

Tavaly gondoltam egy nagyot és felvarró tervezésbe adtam magamat. Gondoltam, ha már a Photoshop programhoz elég jól értek miért ne próbálnám meg a dolgot. Az alábbi katonai felvarrókat én magam terveztem, ha esetleg az olvasónak valamelyik felkelti az érdeklődését, a info@bhhe.hu elérhetőségen lehet vásárolni. 
A felvarró vásárlásával az egyesületet és a helikopter mentő projektet lehet támogatni!
Copyright@ Benedek Levente, BHHE

 

PROJECT 110161

Ezt a felvarrót a Mi-24D helikopter mentő projektre készítettem. A kép közepén egy Mi-24 sziluettje, valamint Veszprém jellegzetes a vár látható. A középső piros és a külső kék színek Veszprém városának címeréből valóak, oldalt a két zászló a múlt és a jelent illeti, a Német zászló jelképezi azt az országot, ahonnan a 24-es jött, a Magyar pedig a jelent és reméljük a jövőt is. A 110160 a gép gyári számát jelenti. Videó itt megtekínthető.

felvarró3.png

Mi-24 HIND Emlékfelvarró

Mi-24 típus emlék felvarró, NEM HIVATALOS! 2013-ban repültek hazánkban utoljára a harci helikopterek, az árvíz idején kutatómentő szolgálatot adtak. A típus tavaly sem a repülőnapon sem más egyéb gyakorlaton nem szerepelt és nem került lencsevégre senki által. A kivonással kapcsolatban egy videó itt megtekinthető

felvarró1.png

Árvíz 2013 Emlékfelvarró

NEM HIVATALOS! árvíz emlék felvarró. Az árvíz idején a Szolnok Helikopter Bázis pilótái és földi személyzete, valamint a pápai műszakiak is rengeteget dolgoztak azon, hogy a Duna rekord magassággal ne tudjon rekord kárt is okozni. Az ezüst (fehér), kék és sárga színek a Helikopter Bázis címerének a színei, a Duna vonala mentén a települések nevei ahol a helikopterek a legtöbbet dolgozták. A mottó a helikopter bázis mottója. A Mi-8-as helikopter saját fotó amit vektoriálisan megrajzoltam.  

felvarró2.png

Mi-17 Air Advisory Team, Shindad Air Base. NEM HIVATALOS! Emlék felvarró: 

img893.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kameraaltal.blog.hu/api/trackback/id/tr1005771916
Fotók és utazásaim az országban és külföldön!
süti beállítások módosítása