Fotók és utazásaim az országban és külföldön!

2016. november 30. 14:22 - Levente B.

A Gerecse rejtelmei

Az ország tele van meglepetésekkel, az olvasó is minden bizonnyal több alkalommal elment mellette, én persze célirányosan jöttem ide, mert olvastam a helyről, jobban mondva tudtam mi található és merre. Ismét egy bunker a rengetegben.

Az erdőben járva a helyszínen nem vennénk észre mi található a fotón jobbra:

_mg_4666.jpg

Kicsit közelebb. Sűrű növényzetben, nyáron ezt nehéz lenne megközelíteni:

_mg_4656.jpg

A bejárat:

_mg_4657.jpg

Lent egy nagyobb terme van, balra pedig egy több részre osztott kisebb helyiség:

_mg_4658.jpg

_mg_4659.jpg

_mg_4660.jpg

_mg_4661.jpg

_mg_4662.jpg

_mg_4663.jpg

Szellőzőnek a maradványa:

_mg_4664.jpg

Nehezen jön át a fotón, de ez a "mélyedés" sem természetes:

_mg_4665.jpg

És akkor egy kisebb magyarázat a dolgokra. A fentrol.hu fotóján látni, (1984-es légi fotó), hogy ott az erdőben van valami mesterséges:

vertestolna.jpg

Közelebbről jobban kivehető, hogy ezek gépjármű állóhelyek. A bal oldali nagyobb "folt" lenne a bunker. Sajnos nem tudom ki és mikor építette, feltételezhetően a szovjet alakulatok közül (Esztergom?) az egyik. Olvastam még egy forumban, hogy gyülekező helyként funkcionált és a bunker az alakulat vezetési pontja lett volna ebben az esetben. Aki esetleg többet tud, ne habozzon jelezni. 

vertes.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kameraaltal.blog.hu/api/trackback/id/tr1212011344
Fotók és utazásaim az országban és külföldön!
süti beállítások módosítása